Myyntipäällikkö Milla Laurila iloitsee onnistuneen kesän lisäksi monipuolisesta yhteistyöstä paikallisten kumppanien kanssa.

Myyntipäällikkö Milla Laurila iloitsee onnistuneen kesän lisäksi monipuolisesta yhteistyöstä paikallisten kumppanien kanssa.

Timo Savunen

Kumarrus kulttuurille, pokkaus perinteille

Ahlst­rö­min ruu­kis­ta on vuo­si­kym­men­ten mit­taan ke­hit­ty­nyt sekä pai­kal­lis­ten ar­vos­ta­ma ins­ti­tuu­tio, et­tä mat­kai­li­joi­den suo­si­ma vie­rai­lu­koh­de. Sa­dan­seit­se­män­kym­me­nen vuo­den pe­rin­teet nä­ky­vät, ja nii­tä vaa­li­taan, mut­ta kään­tö­puo­le­na on pal­jon in­no­va­tii­vi­suut­ta, uu­dis­tus­työ­tä ja ke­hit­tä­mis­ha­lua. Van­kal­le ki­vi­ja­lal­le on hyvä ra­ken­taa myös uut­ta, ja saa­da pa­nos­tus­ten myö­tä en­tis­tä­kin suu­rem­mat asi­a­kas­vir­rat kään­ty­mään Noor­mar­kun­jo­en var­teen. Hil­jal­leen lo­puil­leen kään­ty­vä kesä on ol­lut sii­tä hyvä esi­merk­ki, ker­too A. Ahlst­röm Kiin­teis­tö­jen myyn­ti­pääl­lik­kö Mil­la Lau­ri­la.

Haluatko lukea koko artikkelin?